HTML

Simlis blog

Simlis a mosolyom - a férjem szerint. Leginkább azért, mert ferde a szám. Vicc. De ő odavan érte, és ez a lényeg. A szájkontúrral azért néha csalok.

Utolsó kommentek

  • HHR: @vészmadár (pica pica): Nem vagyok híve a reformkonyhának. (2012.11.16. 09:10) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): nem rossz, de sokkal jobb eredményt érhettél volna el, ha rajta felejtesz egy nejlonzacskót. (2012.11.16. 08:38) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): @HHR: nem is érzelemmentesen, hiszen mindig elmondják, hogy ott mindenki kedves, segítőkész, mosol... (2012.11.13. 10:47) Az asszony ingatlan...
  • HHR: @vészmadár (pica pica): Az az a blog, ahol agyba-főbe dugják egymást érzelemmentesen, és ezt le is... (2012.11.13. 10:33) Az asszony ingatlan...
  • vészmadár (pica pica): @HHR: "melyik indexes basz engem, hogy címlapra kerültem". Férjednek úgy tűnik még vannak rejtett ... (2012.11.13. 10:30) Az asszony ingatlan...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HHR: @vészmadár (pica pica): Nem vagyok híve a reformkonyhának. (2012.11.16. 09:10) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): @HHR: nem is érzelemmentesen, hiszen mindig elmondják, hogy ott mindenki kedves, segítőkész, mosol... (2012.11.13. 10:47) Az asszony ingatlan...

Címkék

2012.10.22. 21:36 HHR

Széptétel

Címkék: tea bók

A férjem kétféleképpen szokott bókolni: túl általánosan („ó, de szép vagy”) és túl specifikusan. Ma ez utóbbira került sor.

Adott egy puszit, majd hozzátette, hogy milyen finom fahéjas tea illatom van. És itt most kénytelen vagyok megállni egy pillanatra, és végiggondolni a felmerült bók lehetséges előzményeit.

1. Reggel, valamikor a szendvicskészítés és a bugyifelvétel között elmentem a Teázó a Vörös Oroszlán aurájának csillogásához nevű teaboltba, vettem 15 gramm fahéjas teát, elmorzsoltam a kezemben és bedörzsöltem vele az arcom.

2. Reggel, valamikor a szendvicskészítés és a bugyifelvétel között elmentem a Teázó a Vörös Oroszlán aurájának csillogásához nevű teaboltba, vettem 15 gramm fahéjas teát, megfőztem, és csöpögősre pacsmagoltam vele az arcom.

3. Reggel, valamikor a főtt tojás-pucolás és a citromfacsarás között megfogtam egy hetyke darab fahéjat, egy filter teát, rézmozsárban áttörtem és inhaláltam.

Igazán kíváncsi lennék, hogy az ilyen kiszólások előtt mi játszódik le a férjem agyában, és a szabad asszociációk vágtázó lova vajon milyen messzire viszi őt. Úgy sejtem, túl messzire, ugyanis az ominózus arcszérum, melynek a bókot köszönhetem, levendulából, rózsából és neroliból áll. Fahéjas teából pedig a fahéjas tea.

És itt szeretném megjegyezni, hogy örülök a bóknak, és amint el tudom helyezni mind horizontálisan, mind vertikálisan, azt is tudni fogom, mennyire.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simlis.blog.hu/api/trackback/id/tr654863406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása