HTML

Simlis blog

Simlis a mosolyom - a férjem szerint. Leginkább azért, mert ferde a szám. Vicc. De ő odavan érte, és ez a lényeg. A szájkontúrral azért néha csalok.

Utolsó kommentek

  • HHR: @vészmadár (pica pica): Nem vagyok híve a reformkonyhának. (2012.11.16. 09:10) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): nem rossz, de sokkal jobb eredményt érhettél volna el, ha rajta felejtesz egy nejlonzacskót. (2012.11.16. 08:38) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): @HHR: nem is érzelemmentesen, hiszen mindig elmondják, hogy ott mindenki kedves, segítőkész, mosol... (2012.11.13. 10:47) Az asszony ingatlan...
  • HHR: @vészmadár (pica pica): Az az a blog, ahol agyba-főbe dugják egymást érzelemmentesen, és ezt le is... (2012.11.13. 10:33) Az asszony ingatlan...
  • vészmadár (pica pica): @HHR: "melyik indexes basz engem, hogy címlapra kerültem". Férjednek úgy tűnik még vannak rejtett ... (2012.11.13. 10:30) Az asszony ingatlan...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • HHR: @vészmadár (pica pica): Nem vagyok híve a reformkonyhának. (2012.11.16. 09:10) Sült kifli
  • vészmadár (pica pica): @HHR: nem is érzelemmentesen, hiszen mindig elmondják, hogy ott mindenki kedves, segítőkész, mosol... (2012.11.13. 10:47) Az asszony ingatlan...

Címkék

2012.12.06. 10:36 HHR

Apróság

Címkék: nem értem

Tegnap nálunk járt egy könyvvizsgáló, kissé magas-ló típusú, joviális, nyársat nyelt, sztereotip. De nem is ez a lényeg, mert például szerintem egy felzselézett hajú, szikrázó szemű, bodorított mellszőrű dzsigoló nem is volna jó könyvvizsgálónak.

Szóval ez a tipikus könyvvizsgáló azért volt itt, hogy könyvet vizsgáljon, talált is párat, de annyira nem érdekelhette őt, mert ehelyett inkább elment ebéd apropóján valami puccos helyre étlapot vizsgálni.

Miután ezzel szerencsésen végzett, és az examinált entitások is rendben találtattak, vette joviális kalapját, nekiindult, s elköszönt tőlem egy wannabe-bizalmas "Szerbusz, kicsi lány"-nyal.

Ami azért érdekes, mert 175 centiméter magas vagyok, annyi kiló, amennyi pont szeretnék lenni + x (x>10, az N számok halmazán értelmezve vagy mi), elmúltam 27 éves, valamint a státuszom "férjes asszony" már egy ideje.

Én nem tudom, kiben van a hiba, de akkor ezek szerint a hullámvasútra már fel se próbáljak kéredzkedni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simlis.blog.hu/api/trackback/id/tr64950616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása